dinsdag 28 oktober 2014

Verbeek niet 'kandidaat nummer één' om trainer te worden van NAC

Verbeek niet 'kandidaat nummer één' om trainer te worden van NAC

NAC Breda richt zich niet alleen op Gertjan Verbeek in de zoektocht naar een nieuwe trainer. De Bredase club gaat met meer kandidaten in gesprek.
"Verbeek is niet kandidaat nummer één, omdat we met meerdere mensen zullen gaan praten", zegt algemeen directeur Justin Goetzee dinsdag in het ED.
De Bredase club sprak maandag met Verbeek over de mogelijkheid om de eerder deze maand ontslagen Nebojsa Gudelj op te volgen. 
Goetzee: "Dat was puur een oriënterend gesprek. Daar hebben we een goed gevoel aan overgehouden. We hebben afgesproken contact te houden. Een vervolggesprek is nog niet ingepland."

Zestiende plaats

De 52-jarige Verbeek zit zonder club sinds hij in april ontslagen werd bij 1. FC Nürnberg. Ook hij hield geen slecht gevoel over aan het gesprek. "Het was een goed gesprek en dat ga ik nu even laten bezinken', zei Verbeek bij maandag bij VI
"Ik heb afgesproken dat als ik er uit ben, ik het hen zal melden. Bij 'nee' ben ik geen kandidaat meer. Als ik 'ja' zeg, kom ik in de wachtkamer en volgt er mogelijk een tweede gesprek."
bron: Nu.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten